Hemma igen

Hej!

Jag var i Örebro igen över helgen, och hade inte tid att blogga..typ ;)
Har som vanligt haft en toppen helg, åkte bil denna gång (superskönt) så vi kom fram runt 5-6 tiden i torsdags och då mötte Rani och Ikaros  mig och vovvarna och vi tog en promenad, och efter det tillbringade jag kvällen hemma.

I fredags så blev det grillning och mys. Första grillningen iår tror jag :)









Lördagen spenderade jag med pappa och igår fyllde mamma år, så jag, Victoria och William grattade med presenter, blommor, kaffe och nybakta scones :)

Nu ska jag gå ut med hundarna och sen sticka iväg till bl.a banken och lite andra ärenden!
Puss
Postat av: Josefina

Äntligen bloggar du igen.. :P Har kollat varje dag, undrade nästan om det hänt något.. Hehe.. :P Kul att du haft trevlig :D

2010-04-19 @ 17:24:56
URL: http://wwwjosefinas.blogg.se/
Postat av: miini

men ja precis, ibland är det det godaste som finsn :)



jodå haft en mysig dag med killen, själv då :) ?

jag älskar att bila till andra städer, det är faktiskt rätt så kul, med bra sällskap så klart :)

2010-04-19 @ 20:45:45
URL: http://damiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback