Solen är tillbaka!

Så var man hemma igen i storstaden! Skönt måste jag säga..David kom och mötte oss på Centralen igår och Dolce blev helt tokig när hon såg honom. Hon hade verkligen saknat honom :) Nellie däremot sket totalt i honom och låg och halvsov i min famn haha..

Nu har jag satt på en tvätt och packat upp, om en stund kommer Josefina :) Hundarna brukar bli jätteglada när hon kommer (tror hon gillar dom mer än mig också ;p). Vi får väl se vad vi hittar på, men en fika och en promenad med vovvarna i solen blir det nog!

Lägger upp bilder från dagen senare ikväll.

Puss
Postat av: Fru Evelina

Tack fina, fina du!!

Härligt med sol, den är lite blyg här idag ;-)



Kramar!

2010-04-06 @ 13:15:49
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback