3 veckor!

Jaa da har man varit har i 3 veckor, helt sjukt! Men jag trivs o dom ar jattesnalla..hade hemsk hemlangtan forsta 2 veckorna men nu borjar jag faktiskt ma ritigt bra! Och min alskling kommer ju om bara nagra veckor!!!! =))))))

Sitter o vantar pa att Alex ska komma hem fran skolan. jamie ar hos sin flickvan over natten sa vi ska hyra film o sant kvall =) Jade komer inte forran vid 6, hon har drama efter skolan

TACK mamma for paketet igar, saa gott med djungelvral,kalles kaviar,Veckorevyn o Marabou =))

Imorrn ska jg in till stan, far ju lon wohoo...


Nu ska jag ata lite Puss
Postat av: dii

haha du är så söt, blir glad av kalles :) ja ska skaka strjärt på frimis i kväll åt dig gumman! pussa

2006-03-24 @ 13:16:56
URL: http://dii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback