Fika, skvaller och kärt återseende!

Igår blev det en lugn dag för mig, efter jag hade varit på vårdcentralen så låg jag bara hemma o slappade hela dagen. Det är ganska skönt att göra det ibland faktiskt. Jag kan hela tvtablån utantill nu,, hmm.
Anyway, mamma o syskonen kom förbi vid 17 snåret med lite mat :) Snällt!

Fick ett sms av Vickan,som sa att vi kunde ta en fika kl 18, jipppiie tänkte jag, jag får komma ut och träffa folk :D så hon hämtade mig och vi åkte o satte oss på Hälls. " Nu vill jag höra allt skvaller " sa hon och riktigt spände ögonen i mig. Så det var ju bara att börja berätta, och mina vänner ,det fanns en del ;)

Väl hemma, kom Elias över, och vi hade en riktig goos kväll <3 Sen kom Rani och pratade sönder den ;)

Idag blir det stan med Rani en sväng, sen får vi se =)

Ta hand om er!Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback