Förbannad!

Jag blir så jäkla arg på folk som vill förstöra. Det är nog det värsta jag vet! Jämt, jämt har det varit folk som har velat förstöra för mig, skaffar jag en kille så är det nån som vill förstöra,  Har det hänt nåt kul är det alltid nån som vill trycka ner en, spelar ingen roll vad det är. Och nu får man inte ens ha sin blogg ifred. VEM du än är som kommentarar hela tiden o snackar skit så är du bara en stor fegis som inte ens vågar skriva ditt namn. TÖNT! om den e så dålig, varför då ödlsa tid och gå in och läsa??
Om det är du A, så ska du veta att det här ökar inte dina chanser precis inför framtiden. Jag hatar dig! Fattar du!

Ursäkta detta lilla vredesutbrott, men var tvungen att få ur mig lite.

Hade annars en toppenkväll igår <3 Riktigt myysigt! :D Det känns bra det här.

Idag blir det lungt, ska bara ligga i soffan och göra absolut ingenting,det är iaf min plan.
Nej, nu ska jag gå och äta frukost, jag är hungrig som en elefant, har inte ätit på ett dygn ..//B

Postat av: Elajaz

Finns där för dig om det strular med någon babe.. <3 Always.

2007-04-09 @ 17:17:36
Postat av: Elajaz

Finns där för dig om det strular med något babe.. <3 Always.

2007-04-09 @ 17:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback