Glad!

Jag kände mig lycklig imorse när jag vaknade. Alltså riktigt glad, som om det inte fanns några problem i världen. Vaknade utvilad, läste lite i min superbra bok, gick upp o åt en god frukost :)Har haft en skön vecka,iofs varit sjukskriven o haft ont, men skönt o fått vara hemma o slappa iaf. Hade en trevlig kväll igår också <3

Blir förhoppningsvis en bra dag idag, mamma kommer strax o hämtar mig. sen ska vi handla lite och sen ikväll blir det kyrkan och efter det på stan om jag orkar o träffa lite folk :)





Jag hoppas den här lyckokänslan håller i sig, för det behöver jag.

Favorit låten just nu: Snow Patrol - Chasing cars. Har lyssnat sönder den ;D

Ta hand om varandra :)//Belloooo
Postat av: soffan

Jag var oxå glad när jag vaknade tihi :) Glad Påsk gumman! pöss soffan

2007-04-06 @ 17:42:35
Postat av: Elajaz

Jättebra låt! <3

2007-04-07 @ 00:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback