Good Morning...

Suck. Blev väckt av telefonen en timme tidigare än jag skulle ha gått upp, av en glad och hurtig människa från Försäkringskassan. när jag ahde svarat på hennes frågor om min sjukskrivning kunde jag såklart inte somna om så jag gick upp iställetoch gjorde lite nytta, städade och grejade.
Det är helt otroligt hur stökigt och rörigt det blir när två tjejer delar lägenhet. Det vi lägger på ett ställe, hamnar alltid någon annan stans, fast INGEN av mig och Rani har flyttat på det. Käder försvinner och dyker upp på ett helt ologiskt ställe..aa..jag tror det spökar här. :)

Idag är det LÖN :D så jag ska upp på stan om en stund o köpa lite grejer som jag måste ha. Sen kanske jag ska träna innan jobbet om jag orkar. Tränade inte så hårt igår, pratade mest med folk jag kände hehe, typ Hassan som jag inte har träffat på ett tag :)
Men men, ibland e man inte pepp på att träna och då går det inte.

kvällen ska jag spendera hos mamma och co. Ska visst vara barnvakt, får se om jag sover över eller inte. Jag SKA iaf se Men in threes och Top Model ;D Nånstans..

Nej nu är det dags att leta på vad man ska ha på sig idag, verkar inte bli nån direkt sommarvärme ute idag, synd.

Puss på er!<3

image14                  (Från Tradera.se)Gaaaaah vill ha!:D
Postat av: Elajaz

Fin bild! Och ni som skämtar om att köpa den, lägg ner. (Vet) ... ;)

2007-04-25 @ 12:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback