Grattis mamma :)

Jaa idag fyller min lilla mamma år, så GRATTIS till dig <3
Nu e man mätt på marängtårta och kakor, och på lördag ska vi till Hellas hela familjen o äta, Mums :)

Träffade Ali på stan idag, va jättekul, har inte snackat me, eller sett han sen höstas nångång. Vi bestämde att ses nån gång snart o snacka lite skit :)

Ikväll blir det TopModel/Greys Anathomy..? Varför måste dom bästa serierna gå preciiis samtidigt? En av livets stora gåtor. Tv och soffan blir det iaf :)
Är för en gångs skulle ganska utvilad, gick och la mig kl 22 igår, tidigaste på mycket länge, men det det behövdes!

Imorrn ska jag ÄNTLIGEN börja träna igen :D ska bli så skönt, och med Marie också, kan det bli bättre?;)
Nu ska jag forsätta och umgås med mamma lite innan jag ska åka hem. Ciaoo <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback