Hur orkar ni?

Alltså. När ska detta ta slut. Herregud. Elena tror verkligen att mitt ex va kär i henne. Haha. "i eleena??nej för en sekund av mitt liv tyckte jag hon såg bra ut,sen öppnade hon munnen"//Marcus.
Du är bäst Marcus!

Sen har jag aldrig sagt att jag har nåt emot henne. Det enda jag inte gillar med henne är hur hon betedde sig mot Marcus, när hon trodde han va intresserad, Bara playade honom för att komma åt Calle. dålig stil bara.
men som sagt, hon är ju som hon är, hon kanske har växt upp nu, vad vet jag.

Jag hade iaf inget emot henne innan hon började med sitt fjortistrashtalk på bloggen.

Och Hanna. Hon är inte ens värd att skriva nåt om.

För övrigt har jag också ett jobb, som jag älskar, en fin lägenhet, den bästa inneboenden, bästa pojkvännen och bästa vännerna.<3
Postat av: Soffan

Guud hur orkar dom där brudarna? Står på din sida gumman det vet du:) /Pusss

2007-04-12 @ 15:58:51
Postat av: Elajaz

Dissa dom jao! <3

2007-04-12 @ 22:38:41
Postat av: belloo

haha sköningar :D

2007-04-13 @ 17:43:05
Postat av: Rani

Mitt inlägg om att välja fungerar båda vägarna vet du... INGEN borde hålla på att tracka varandra. Speciellt inte när jag ser, och du VET att jag läser detta. Dom är mina kompisar, dom med. och jag har haft den här diskutionen med dom också, bara så att du inte tror nått annat.. det räcker nu, snälla. för min skull?

2007-04-16 @ 17:26:22
URL: http://ranir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback