I´ve got you <3

Jaa jag måste bara säga att jag är så glad att jag har så bra vänner som jag faktisk har.
Rani, självklart. Hon finns alltid där, även när jag är sur , har en dålig dag (eller som när vi skulle ut på krogen för nån månad sen och jag skulle prova en kjol jag inte hade haft på nåt år och inte fick på mig den. Oj vad arg jag va, hon vågade knappt andas, hade hon varit i vägen för mig hade jag mejjat ner henne.) Det spelar ingen roll hur ledsen eller deppad jag är, hon får mig alltid att må bättre.
Tex. i höstas när jag låg hemma, sjukskriven i 2 månader pg.a Körtelfeber o det hade hänt lite saker, då åkte hon upp på stan och kom sen tillbaka med 2 stora kassar med, chipspåsar,dricka o massa filmer. Sånt blir man liksom glad av. (o det har hon gjort flera ggr) sen får hon ofta för sig att hon ska baka massa saker ;) det gillar jag!  Sen piggar hennes störda kommentarer och skämt upp oxå ;) Älskar dig otroligt mycket <3

Sen har vi Marie :D Min kära, kära vän sedan mellanstadiet som nu även är min jobbarkompis! Hon är den gulligaste, snällaste människan som finns, kommer alltid med uppmuntrande kommentarer, säger alltid att man är fin och är bara allmänt härlig <3 Och sen e hon så snygg oxå ;D

Sen har vi Anna, som är jättebra vän =) Våra fikastunder på Supreme är jättemysiga, med lilla Jenna som sitter o kastar mat :P Vi måste se till o träffas oftare!

Det är mina 3 guldkorn, sen finns det ju såklart fler som betyder mkt, Vickan te.x :) och Sophia, Saknar dig!


Jaa idag blev bloggen tillägnad mina vänner. Men men måste uppskatta det man har, tror inte man visar tillräckligt ofta att man är glad för att man har dom. Men nu vet ni ;)


//Bellloooo

Postat av: Marie

hehe.. nu blev jag rörd.
säger ju bara att du är fin för att du ÄR det!! fatta det nån gång! :P
love u <3

2007-04-03 @ 22:40:38
Postat av: Sophia

<3 kom å hälsa på!

2007-04-09 @ 04:16:00
Postat av: Sophia (igen)

Hmm.. verkar inte synas det jag skrev.. så here i go again: <3 kom hit å hälsa på!

2007-04-09 @ 04:18:12
Postat av: Sophia IGEN

Men! något konstig som händer... försökte göra ett hjärta å sen skriva kom hit å hälsa på... men det vill säg inte riktigt.. iaf du e välkommen!

2007-04-09 @ 04:19:11
Postat av: bella

Sophia: Tack gumman!!! <3 komemr så fort jag har råd, lovar.saknar dig verkligen!//B

2007-04-09 @ 14:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback