Lördag

Nu sitter jag hos mamma och slappar lite. Blev hämtad imorse och vi åkte till Willys och handlade lite, sen blev jag övertalad att följa med hit en stund. Vi ska åka till Marieberg snart och sen skjutsa syrran till hennes kompis på kalas. Då får man äntligen se lilla bebisen som bara är några månader gammal..sööt :)

Vägde mig nyss, duktiga jag har gått ner 2 kilo den här veckan :)) Beror antagligen på att jag har varit sjuk men ändå ;) Ska gå ner ca 10 kilo innan sommaren har jag bestämt, så 8 kilo kvar nu.


Jag,Rani,Elias och Bumbi kollade på "Svenska 2" i förrgår. Shiit va rolig den va :D han e så Skön,den killen alltså. " Och här kommer Shan Atci med Toarulle" hahaha ;)

Hörs sen!Puss

Postat av: Elajaz

Haha så rolig är den! ;D Vi får ta & sen den igen söt.

2007-04-14 @ 13:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback