Min mamma.

Efter att min mamma hade läst min blogg blev hon mycket förargad över att det inte stod med nånstans hur underbar hon var. Jag fick snällt lova att tillägna några rader åt henne.

Så. Alltså, min mamma. Hon är toppen, det är hon. Jag jobbar med henne varje dag på skolan och det skulle aldrig funka om inte vi hade så bra relation. Vi skämtar med varandra hela tiden, och jag kan ärligt säga att jag aldrig haft så roligt på en arbetsplats förut. Hon är rolig. Störd men rolig :D
Mina kompisar säger ofta " du har så rolig mamma, hon är så skön, hon är som en kompis m.m " och det är ju kul :) Hon har skjutsat runt mig väldigt mycket i sina dagar och ställt upp.
Hon har grejer på gång hela tiden, varje eftermiddag efter jobbet har mina syskon alltid nåt hon måste följa med på, konståkning, cello eller hockey. Även på helgerna. Skulle aldrig palla. Men det gör hon, och tur är väl det. För hur det än är så är det liksom alltid så, att mamma fixar allt. Det bara är så.

Så nu vet ni lite mer om min mamma. Den bästa mamman :)


image7


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback