Oväntat samtal

Idag när jag som bäst höll på att städa hemma ringde det i min mobil, och det var ett okänt mobil nummer, och det är ju alltid lika spännande ;)
Jag svarade och vart fett glad när jag hörde i andra änden av luren " heeej det är sebbe" :D
Har inte pratat me han på såå länge,va så kul att han ringde.
Haha han påminde mig om vårat interna skämt - Sebbe: Bella, va kall du är om händerna. Jag: aa jag vet, jag fick ett brev....:D hahahahahaha ( det är en forstättning som gör att man fattar men orkar inte dra det nu:P)

Iaf så var det kul att han ringde, vi har delat mkt han o jag :) mycket minnen och sjuka saker vi har gjort o sagt och aa..:p kul har det varit!Vi ska förmodligen vara här på fredag o sen dra på krogen :)Niiice!

På tal om något hela annat så e jag sjukt trött i kroppen, jag känner mig bokstavligen som en urvriden disktrasa :P Tränade imorse innan jobbet, jobbade och tränade med Marie efter jobbet..sen va jag ute o sprang hemma oxå. applåder till mig tack ;D

Nu ska jag duscha, kolla på The nine, och städa lite till :S

Puss!
Postat av: Elajaz

Städa på du.. Kom igen nu! Puss ;)

2007-04-24 @ 18:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback