Så är det.

Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till, och jag vet inte varför.
Varje gång jag ser dig känner jag att det enda jag vill, är att komma dig nära,
Det är samma sak, varje gång vi ses. <3
Postat av: Bella

Snälla, om du inte ens vågar stå för vem du är så bryr jag mig inte ett skit. Din åsitk betyder iiiiiingenting för mig. Och nej, jag heter INTE Liv. tyvärr.//B

2007-04-09 @ 13:56:47
Postat av: Bella

öööhm..och varför läsa min blogg om den är sämst?

2007-04-09 @ 13:57:22
Postat av: Elajaz

Fjant som inte vågar stå för vad hon/han säger.

2007-04-09 @ 19:17:31
Postat av: Veronica

Hej gumman! Kul att du har en blogg så jag får veta allt :P Skoja!
Tänk på att om det e ngn som skriver sådär så går det att anmäla.. Dom som äger bloggen har säkerligen ipnummret från alla som skriver så det e inte jätte svårt att spåra! =) Lillan hade problem med det i sin blogg... men det löste hon fint med hjälp av ipnummret o internet på dens dator kan bli nerstängt. För det den personen håller på med är olagligt!!
Puss O Kram =)

2007-04-10 @ 10:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback