Shopping på hög nivå!

Japp, har varit på Ikea, min snälla mor skjutsa ut mig och jag inhandlade väldigt intressanta saker, Ett beige överkast, plastblommor ( passar nog mig lite bättre än riktiga, inte riktigt min grej att springa o vattna ),och lampor. Slut. Ja det var allt, tänkte köpa skohylla oxå men det får bli nästa gång. :)


Och för alla er som hänger med i följetången om min stukade fot kan jag nu berätta, att den gör lika ont, men nuu mina vänner är den svullen oxå. suck. Fortsättning följer imorrgon.

Kvällen verkar bli lugn, är liksom inte på varken humör eller i tillstånd att gå ut på krogen eller göra något annat som kräver mycket rörelse. Blir soffan, en bra film och kanske trevligt sällskap?;) vi får se.

Peace Out// Bellooo
Postat av: Anonym

Stackars fot :( tänker på dajj :D puss

2007-04-02 @ 10:36:01
Postat av: Rani

Heeeeje gumman! Ser du?! Jag komenterar *nickar*
hoppas du kan komma imorgon! =) Puss

2007-04-02 @ 18:06:04
URL: http://ranir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback