Slut i kroppen =/

Puh, jag är helt slut. Känns som jag bara har sprungit runt hela dagen..fast på jobbet sitter jag verkligen inte ner 1 sekund..mellis hit o barn dit..:) Och Anna, hon är så gudomligt söt. ååh jag vill seriöst bara äta upp henne ;D och så liten e hon hihi ;)

jaja. Nu ligger både Victoria och William och sover, och jag sitter o kollar på ett av mina  mitt favorit program, Top Model. Ska ta mej nåt att äta tror jag, måste ju passa på och käka när man e hos mamma haha ;) Får väl se när hon kommer hem, men sover nog kvar ändå. Mysigt <3

Haha.Mötte N på stan idag. jag gav han en kall blick och sen fullständigt ignorerade jag honom ;) kändes så bra! Rani, du skulle vara stolt över mig ;)

Nej tillbaka till Tyra och co nu. Puss

 Het som få är hon, Miss Banks.
Postat av: Elajaz

Sheees nice! :D

2007-04-25 @ 23:21:43
Postat av: bellooo

jaa..om ja va kille skulle jag satsa på henne haha ;)

2007-04-25 @ 23:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback