Söndag

Jag tycker om söndagar :) Dom är sköna, brukar bara ligga i soffan hela dagen med tjockt täcke och glo på alla bra serier som går och dricka den ena koppen te efter den andra, härligt ;)

Idag har jag dock gjort lite nytta faktiskt! Mamma, victoria och william var
och hämtade mig och sen åkte vi till Willys och mamma va snäll och handlade lite mat till mig :) sen åkte vi tillbaka hem till mig och lagade lite mat och kollade på tv. Sen va mamma ännu snällare och skjutsade mig till stan ;) Mötte Marie och vi gick och tränade. Vi kände oss jätteduktiga för vi va verkligen inte peppade att träna. Men vi släpade oss dit ändå ;)

ikväll blir det lungt, ska kolla på OC snart, längtat heeela veckan, haha ;) Ska faktiskt vara ensam, Rani är hos sin mamma eller nåt tror jag. Men det ska bli skönt, att vara själv o kolla på film. Ja, jag tycker faktiskt det är skönt ibland.



"Du har ett skvaller och gnäll-begär
Om hur puckade andra är,
Om du la ner samma energi
På vad du gör av ditt eget liv
Så hade världen sett bättre ut
Så ge dig, för jag är inte du."

Ur Parlamentet - " Vad är en startkabel? - Det första bajset" hahahahahahhaa :P
Postat av: Soffan

ska du ligga på mig? hahahaha sämst skämt jag vet :P Duktig du e som tränar, får ju komplex :P

2007-04-22 @ 19:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback