Suck

Min blogg har på senaste tiden varit ganska deprimerande har jag märkt.Det har inte varit min mening, bara blivit så. Har haft en dålig vecka typ :P. Måndagen var katastrof. Till och med barnen på jobbet sa att jag såg sliten ut , haha då är det illa :P
Men har vilat ut ganska mycket, lagt mig i tid och sådär och, har börjat träna igen efter typ 2 år ;) såå skönt! Tack Marie för att du drog med mig ;D

Helgen blir nog för ovanlighetens skull lugn. Inget krogen (som det ser ut nu), Imorrn har man fint besök, lillebrorsan ska sova här, så då blir det Mcdonalds och film :) Mysigt det med faktiskt <3

En sak till bara. Det känns lite som du tar honom ifrån mig. Vi är bara kompisar, han och jag och det är heelt okej för mig.Absolut.Men ändå. Tänk lite på hur du beter dig och hur det uppfattas och hur det känns för mig. innan det går för långt.

//bellooo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback