Tisdag morgon

Vaknade först halv 8 av att mamma ringde o sa att hon hade sett en ambulans åka mot Varberga och blivit orolig. För vad? Mig eller? Som knappt kan ta mig ur lägenheten ....? ja se mammor ;)
Sen vid halv 10 var det dags igen, då ringde vårdcentralen och så fick jag en ny tid att kolla foten idag. Blä. men jag har iaf planerat att börja jobba igen på torsdag :))

Sen var det ju ingen ide att somna om så jag gick duktigt upp och skulle fixa frukost..men hamnade här. Jag förstår inte varför man dras till datorn så brutalt. Jag liksom sugs ner i datastolen och mina fingrar placerar sig vid tangentbordet och börjar okontrollerat att skriva. Jag är inte beroende av internet, nej då. Fast jag fick nästan ångest igår när vi satt o kolla på film och jag hörde det välbekanta msn ljudet när nån skrev till mig flera ggr. Men som sagt, bara nästan.

Nu ska jag iaf försöka ta mig ur stolen och ut i köket. Jag förbereder mig på en tuff fight.

<3<3
// Over and Out
Postat av: Elajaz

Hehe, jo jag märkte att du kanske blev lite frusterad när det plinga sådär :D Men du var stark, så stark när du gick för att logga ut msn ;) Puss //Elajaz

2007-04-10 @ 12:37:56
Postat av: Bellooo

Elias: Hahah, ja det tog all den styrka jag hade i mig ;)speciellt jobbigt var det att slita sig från din famn ;)

2007-04-10 @ 12:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback