Tjejer vs Killar

Jag säger bara en sak. Jag gillar inte tjejer i allmänhet. herregud vad dom tjafsar. Ja, jag vet att jag är en tjej också men det är inget jag har valt själv. Det är därför jag mest har killkompisar. Dom tjafsar inte om varenda lite pytteliten detalj. Det är raka rör liksom. Och killar (jag utgår från mina kompisar), blir inte ovänner lika lätt över en tjej som tjejer kan bli över en kille. Har vänner som heelt dumpat sina tjejkompisar för den stora kärleken, för att sedan komma krypande tillbaka när det visade sig att han inte alls var den stora kärleken. Och då ska vi bara glömma allt och öppna famnen igen. För att sedan bli ignorerade och bortglömnda igen , när nästa stora kärlek dyker upp. suck.

En sak vet jag iallafall. Rani, min bästa vän, kommer jag aldrig svika för en kille. Kan erkänna att jag gjorde det när jag var tillsamans med Marcus, och det gör jag inte om för vi kom ifrån varandra så mycket. Och när det förhållandet efter 3,5 år sprack, vem stog kvar och hjälpte mig igenom allting när hjärtat var krossat och jag var nere på botten? Jo Rani Banani <3
Postat av: Anonym

Vad snällt av dig. Det kallar jag äkta vänskap <3

2007-04-10 @ 12:36:30
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev senast :D

2007-04-10 @ 12:36:46
Postat av: Rani

gumman! alltid här för varandra! Love you so much!!!

2007-04-10 @ 21:39:34
URL: http://ranir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback