Torsdag morgon.

Vaknade av att william kom in och började smälla med sina lådor i byrån. Annars är lådorna minsann halv ute men just imorse var det väldigt noga med att dom av helt stängda. Därav ett evigt smällande tills jag fick ett mindre utbrott och sa att JAG fixar det själv sen. men ska inte klaga, jag får ju massa mat när jag e där o hälsar på :P så lite kan jag faktiskt stå ut med.

Ooh idag är det nästan sommar ute :D Så idag blire min rosa klänning med leggings till + ballerina skor :) Kanske kan övertala Marie att ta en glass på stan innan träningen ;) Den tränar vi ju ändå bort sen haha :P

Aboooo Marie hoppas August e där idag hahaha ;) Damn säger jag bara! :P

Nej ,ska ta tag i städningen nu, har iaf lyckats bemästra mitt berg av disk. Bara resten av lägenheten kvar nu. Sen ska jag åka iväg till mina söta barn på jobbet <3

image15 Haha Jag och Banani,Såå het bild :D Båda ser ju helt mongo ut..;)
Postat av: Elajaz

Haha nej det är en söt bild :D

2007-04-26 @ 15:37:59
Postat av: bellooo

Elias: aaa eller hur. :P

2007-04-26 @ 18:18:15
Postat av: Marie

haha tyst med dej! tänk om august läser... :P

2007-05-01 @ 12:43:37
URL: http://www.marielux.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback