Träning/Pizza ;)

Jag e helt död. seriöst. Varför plågar man sig på detta sett dag efter dag på gymmet?  Joo för man vill se ut som en jäkla fotomodell. Men vi  får väl se hur det går haha :P Marie o jag kämpar på ;)

Sen lyckades både hon o jag stå emot godis efteråt :D

Vad händer ikväll då? hmm blir nog lungt skulle jag tro. är så fruktansvärt sugen på en pizza men ..jag vet inte. Känns som att jag tränade i onödan  då haha. Mattias ( som jobbar på pizzerian) han gapade på mig när jag gick förbi förut att det va längesen jag va där. Hmm kan ju inte låta stället gå i konkurs , måste ju sponsra lite ;) Vi får se helt enkelt, vart väldigt mycket tjat om pizza nu, sorry :P
( men känns ju onödigt om jag lyckades stå emot godiset på stan o se klämmer i mig en hel pizza:P eller?)

Tro det eller ej, har fortfarande kvar massa att städa. Det blir som en följetång det här haha. " Och vaaad har jag kvar nästa gång" ;)

Nej nu orkar ja inte sitta här, tvn kallar. Byee <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback