Valborg!

Japp idag är det Valborg. Känns inget vidare om jag ska vara ärlig. Igår var jag tvungen att såra en person jag verkligen tycker om. En underbar kille men tyvärr inte rätt för mig. Men vänner för alltid, hoppas jag?:)

Har jobbat idag, men inte så länge. Va kul att träffa Marie igen,är så glad att vi är så bra kompisar. Hon gör mig alltid glad :D
På väg hem mötte jag Alan på stan, abooo vad han såg sliten ut stackaren =( Han måste verkligen dra ner på jobbtempot, annars kommer han kollapsa snart. Men jag lovade att titta in till hans jobb nån dag i veckan o snacka lite iaf, alltid trevligt =)

Nu är jag hemma hos mamma, va bjuden på 2 fester men skippar båda. Känner inte för att göra nånting, dom andra i familjen ska ut på nåt men jag stannar nog här framför datorn o deppar hehe.

ha det bra så länge allihopa <3
Postat av: Elajaz

Friends forever ;D

2007-04-30 @ 19:39:02
Postat av: Bellooo

Javisst, alltid <3

2007-04-30 @ 22:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback