vavavavava?

Vaknar upp,lycklig,vill inte slita mig från den varma famnen, sträcker lite på mig, borrar ner mig i täcker när rösten brevid mig säger : Bella det är massor med snö ute. Jag morrar något om att jag inte tror på det, helt säker på att det är ett dåligt skämt, för att sedan 2 min senare dra bort gardinen och och upptäcka att det är vitt ute. Du, väder guden! Låt mig bara påminna dig om några saker. Det är april. Jag gick i tshirt förra veckan. Återigen, det är april. Och det är snö ute. Underbart. Eller inte.


Saknar <3
Postat av: Anonym

Hihi sa ju att du skulle lita på mig :D Jävla snö. Saknar dig, kyss.

2007-04-09 @ 17:16:54
Postat av: Bella

haha aa baby, från och med nu ska jag alltid lita på dig! <3 Pusssar

2007-04-09 @ 18:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback