Vem är Du Idiot?

Hahahahahahahahahahahaha. Hahahahahahahahaha. Hahahahahahahahaha.
Shan " da man" är KUNG! Love him! Hysteriskt rolig, speciellt med sina blatteskämt :D haha Rani och bella gör bästa imitationen: Handen uppe och fetdissar alla " SA han TILL mig? sa HAN till MIG? hahahaha..förlåt, dagens blogg blev väldigt oseriös, men efter att ha suttit med 3 blattar igår kväll (plus att en av dom såg ut som özz, så tillslut kallade alla han för det, även dom som kunde hans namn o kände han)och kört Shan o Özz skämt så pratar jag bara i Stockholm Live termer. Ska sluta med det, kan bli lite jobbig i längden för min omgivning.


Sjukt rolig kväll igår. Alltså förutom det jag nyss skrev om däruppe.

Bella:(lite småpanik i rösten) raniiiii, är det där Peywan??
Rani: Neej bella, det är (ännu mer panik i rösten)..AMIIIIR! som har klippt sig!!!och det är han ,som,
han du, han..Karwan!
Bella: o herregud.

Ni behöver inte fatta. Haha. men kul var det!

Glad Påsk förresten ;)

E - sötis!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback