08 snart

Ska strax gå och lägga mig, har precis städat i köket, skurat skåpen och gjort rent kylen.

Idag slutade jag jobbet kl 17, sen åkte pappa och jag till Stadsparke och tog en fika. Det är verkligen fint där, ska ta med älsklingen dit på lördag om vi hinner. Mysigt att promenera där, hand i hand :)

Imorrn är det sista dagen på jobbet =/ Ett av barnen va så gulligt idag, en liten 4 årig tjej " Nej, du får inte flytta! sen vände hon sig till ett annat barn och sa " Visst får hon inte flytta?" :) Gulliga är dom, kommer verkligen sakna dom!
 Vi ska äta tacos och glass och massa gott imorrn, det blir nice :)

Nej nu måste jag sova,tjattras alldeles för länge med Marie nu :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback