Allting förändras..

Fick reda på igår att jag ska flytta redan på söndag, och inte om ca 2 veckor som jag trodde. Blev både glad och ledsen, självklart ska det bli superkul, att få installera sig i lägenheten, göra den till "min egen", gå utpå stan o checka läget och sådär.
Men ändå vemodigt att lämna allt det här, även fast jag bara är två timmar bort så kommer jag ju inte på samma sätt bara kunna gå till Frimis, fika med kompisar när jag har lust, träffa sebbe varannan kväll, träffa Rani, eller vara hemma hos mamma.
Men det kommer bli jättebra och jag kan ju faktiskt åka hem på helgerna. Även fast mamma och massa annat folk redan har bokat upp att dom ska komma typ varje helg fram till jul känns det som :P

Har massor att göra nu, igår rensade jag i klädkammaren. Ska börja packa ner alla kläder jag int använder så mycket just nu, ikväll. Nu ska jag forstätta plocka i badrummet, jisses vad mycket prylar jag hade i badrumskåpet!

Ska upp på stan innan jobbet, måste till banken o fixa grejer och sen till Öbo. Sen jobba,hem och städa, sen besök av Sebbe.

Lördag den 18 Aug är det The Voice show, i Kungsträdgården. Jag och Marie är givna besökare! :)

Puss på er!

Älskling, saknar dig..Hoppas du blir frisk snart!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback