Godmorgon!

Heej.

Jag har ooont. Brände nyss handen på strykjärnet, och herregud vad ont det gör. Har haft kallvatten på och is men det går inte över. Tur att jag har Anna som kan stötta mig i mitt lidande. Hon tittade på mig, rynkade pannan, pekade på min hand och sa med bekymrad röst " AJ AJ!" hon är för gullig den ungen =) Ska köpa present till henne idag som jag ska ge imorn, hon fyller 2 år på lördag men då är jag ju inte här.

Jag kom precis att tänka på Barcelona, vet inte varför. Sista kvällen Marie, vem kan glömma ;) Italienarna, Zacke, Jesse och gänget, sötisen..ja alla..haha ja herregud vilka minnen. Nattklubben Shoko vid stranden, den galna taxifärden med Samir, Mickes, Omar och Jesses skrattattack på Burger King..föör kul =D

Aja, jag ska strax gå och handla med Anna. Jag lovar, det är inte så himla lätt att handla med barnvagn, men jag börjar vänja mig ;)

Marie, jag HOPPAS det går bra på tisdag!!Håller tummarna =)

Puss på er

C <3 B

Postat av: Marie

haha jaa den kvällen.. ojojoj :P saknar allt det där så himla mkt!!
mm hoppas på tisdag.. är dödsnervös!

2007-09-01 @ 13:27:21
URL: http://www.marielux.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback