Helg =D

Ja nu är det helg, lovely. Kl 20 ikväll kommer mamma, Victoria och William och jag och Christoffer ska möta dom på stationen :) Har saknat dom såå!

Igår när jag kom från jobbet sa stoffe till mig att en överasskning väntade på mig på sängen, jag gick dit och tittade och där låg en jättefin stor röd ros, ett kort och en ask från guldfynd. I den låg två kedjor med varsitt halvt brythjärta, så himla fint var det! så nu har vi vartsitt halv hjärta runt halsen =D Ett jättefint kort hade han skrivit också <3
Vi orkade iinte fixa nån mat på kvällen så vi sprang bort till Seven Eleven och köpte varsinn grekisk sallad, men det funkade det också ;)

 Kl 12 ska jag hämta Anna idag, sen ska hon sova så jag tar väl en promenad runt Djurgården, vid vattnet så hon får sova nån timme =)
Sen blir det stan med älsklingen direkt när jag slutar, det blir mysigt =)

Nu ska jag till tvättstugan, Ha det fint =))

Saknar er därhemma i örebro, alla mina vänner <3 Jag kanske kommer hem nästa helg ,inte bestämt mig 'än men mamma tyckte det så vi får se =)

Trevig helg!! Pussss
Postat av: Rani

weiii. klart du ska komma hem!

2007-08-24 @ 12:33:14
URL: http://ranir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback