Helloo =)

Hej hej!
Nu har jag bott i Stockholm sen i söndags och jag trivs jättebra! Min lägenhet är jättemysig och familjen är jättesnäll. Ska strax gå och handla lite åt dom, sen hämta lilla tjejen på dagis kl 14. Hon är jättesöt, fyller 2 år om ca 3 veckor =)

Imorrn kommer Marie, det ska bli såå roligt! Vi ska gå på stan, gå på The Voice show i Kungsträdgården på lördag kväll och sen får vi se vad som händer mer =)
Sen kommer min älskling på onsdag och stannar till måndag :D:D Hur underbart som helst!
Dom flesta av mina vänner vet att jag och Omar gjorde slut för ett tag sen, men jag har inte velat skriva det här. men iallafall så har jag varit tillsamans med underbara Christoffer i ca 3 veckor.  Jag är verkligen lycklig nu,det här är rätt.
Han är The One. <3

Nej nu ska jag ta lite lunch innan jag sticker iväg till affären.

Ha det bäst!Kramar
Postat av: Rani

jag är SÅ glad för din skull snuttan! Älskar dig!

2007-08-16 @ 16:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback