Höst på väg

Hej :)

Nu ligger Anna och sover middag så då kan jag sitta här nån timme, skönt =) Killarna var friska så dom är i skolan idag men Anna var forftarande lite förkyld och hostig så hon fick bli hemma idag också.

3dje veckan i storstaden nu då:) Fattar inte hur fort tiden går..saknar faktiskt Örebro, tro det eller ej :P och alla vänner såklart! Khalat ringde mig idag, det var en trevlig överaskning :)
Ska bli riktigt kul att hälsa på i helgen =)

Saknar min Christoffer massor också =( Men om  2 veckor träffas vi, hoppas tiden går i raketfart ;)

Igår när jag gick hem från jobbet så gick jag igenom min park hemma, då var det massa killar ute och spelade fotboll. Och det ska jag säga, här var det inga invandrargrabbar inte, nej nej, blondiner med backslick och rosa lacostetröjor var det som gällde. Kul att se skillnaden haha :P

Imorrn blir det nog att åka iväg till advokatbyrån och jobba lite, har inte kunnat det dom här dagarna när barnen har varit sjuka.

Ha det bra <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback