JAAA =D

Ursäkta att jag skryter lite nu, men jag är så sjukt bra!
Seent på fredag eftermiddag kom samtalet jag hade väntat på, från Stockholm.
Och det var goda nyheter! Dom ville ha mig, ingen annan :D Dom hade ringt runt och hört med andra tjejers referenser och pratat med olika personer, men jag hade både bäst ansökan och bäst referenser =)

Så gissa om jag var glad efter det samtalet! Så om två veckor bor jag i en fin lägenhet på Östermalm, jag får en egen möblerad lägenhet som dom betalar hyra och alla andra kostnader på.
Ska bli riktigt kul, längtar verkligen.
Tur att jag har Marie med mig också, vi kommer ha så kuuul!

Har precis kommit hem nu, varit hos pojken i helgen. Har haft den bästa helgen på länge, helt underbar! <3

Nu ska jag städa lite, sen kommer Rani ikväll weeei =D

Ha det gött;Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback