Kan man vara lyckligare?

Jag är så himla glad just nu. Har ett bra jobb som jag verkligen gillar, supermysig lägenhet på östermalm, den bästa pojkvännen man kan ha..ja, allt känns så bra!

Har haft en toppenhelg! Marie och jag gick på stan i lördags, shoppade och käkade, sen drog vi oss hemåt för at göra oss i ordning för The Voice Konserten i Kungsträdgården.
Rktigt grymt var det, Petter, Fronda,Million Stylez, Frida, Dede, Bounce, Rastegard, och flera andra. Så kul var det, ca 40 000 pers i publiken hörde jag.

Igår tog vi en sväng till på stan, sen på kvällen tog vi en fika med Zacke, en av dom svenska killarna vi träffade och hängde med en del i Barcelona :)

Nu ska jag gå och handla, sen hämta Anna :)

Imorrn kommer min älskling :D Ska bli helt underbart att ha han här en vecka <3<3

Bye!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback