Onsdag.

Så fort jag tittar ut över lägenheten och inser hur mkt jag ska plocka med och städa och packa så bara orkar jag inte ta tag i det. Men jag måste.
Imorrn jobbar jag till 5, sen ska jag eventuellt fika med pappa, och sen kommer Carro på kvällen runt 21, och helgen är heelt fullbokad.
Tacos hos Sebbe på fredag,sen blir man väl kvar där o har kul med folk. Ska även träffa Karwan på fredag, han har fyllt år och han ville komma över innan jag flyttar. Khalat ville träffas innan jag åker också. Pojken ska komma på lördag...
Hade velat gå till Frimis en gång till också men men...kanske kan klämma in det också :P

Nej nu får jag lyfta på rumpan innan den växer fast. William är här nu, men han sitter såklart och spelar playstation :) Suck. Kläder överallt..skivor,böcker  som ska packas ner....OJ nu skrev några till mig på msn. Kan vara livsviktigt, bäst jag sitter kvar en stund.



Postat av: Rani

VI måste ses också!!! Älskar dig. Puss

2007-08-08 @ 23:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback