Sista kvällen =/

Sitter hemma hos mamma nu, sista kvällen i örebro. Har packat hela veckan och och städat, bara det sista kvar nu.
Ska bli riktigt kul, men älskar faktiskt Örebro så det kommer kännas lite. Men men, bra blir det!:)

Lite sorgligt på jobbet igår, fick present och sen åt vi tacos och käkade glass, Mums :) Sa hej då till barnen med och personalen, det va lite jobbigt.
På kvällen gick jag och Sebbe till Frimis, det av helt okej men jag kände inte för att stanna där så länge, så vi drog och käka , sen åkte jag hem och kolla på filmen "Anaconda" med Khalat. Grooose film :P
Har varit med Omar hela dagen idag :)

Ikväll blir det att käka lite på O´learys med Fia och Sebbe :D Ser jag fram emot!

Blir inget bloggande på ett tag, ska få en bärbar dator av Omar, han hade en extra, men det blir inte förrän om ett par veckor. Kanske får tag i nån anna, vi får se:)


Ska bli kul att flytta in i lägenheten imorrn, inreda och grejer :D Mamma, willam och richard följer med och kör mig imorrn :)

Nu blire mat! Pusss ta hand om er tills vi hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback