Time to party!

Jag vet att jag tjatar om att veckorna går fort, men dom gör ju verkligen det. Nu är det helg IGEN! =)
Ikväll kl 18 bär det av till örebro =D Ska verkligen bli kul, saknar alla så mycket.


Ska hämta Anna som vanligt 12.15, sen ska hon sova en timme., sen hämta Nils kl 15 och sen slutar jag vid 16.30.
Usch jag läste sjukaste grejen i aftonbladet imorse, dom har hittat ett jättespindelnät i Usa, alla experter är helt förundrare och dom vet inte vad för sorts spindel som har vävt det. Jag visste det, nu är det dags. Nu invarderas världen av jättespindlar, det är det här jag alltid har fruktat. Jag H A T A R spindlar.

För övrigt måste jag säga att jag är grymt nöjd med min nya frisyr.

Trevlig helg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback