Tisdag

Skrev ett långt inlägg iår om helgen men det försvann, skit: också :(

Jag hade iaf en toppen helg, med mamma, syskonen och Christoffer =D Vi var på stan i lördags, sen Grönan på kvällen, där dom även spelade in Sommarkysset, så det var vi och tittade på. Peter jöback var en av artisterna och han sjöng som vanligt sagolikt vackert :))

Jag, Wiliam, Victoria och Stoffe åkte massa olika saker, grymt kul hade vi! En riktigt bra kväll, kommer minnas den länge.

Vi tog en runda till på stan på söndagen, en glass i solskenet i gamla stan hann vi med också :)
Sen var det dags att säga hej då till familjen =/ Som tur är var det inte så jobbigt eftersom jag kommer hem fredag-söndag =) FRIMIS på fredag!!! =D

Sen hade christoffer och jag myskväll, vi gick och handlade lite gott eftersom det var sista kvällen tillamans på ca  veckor. men det går ju fort när man jobbar.
Men det var jobbigt att säga hej då till honom igår morse.=/

Har det iallafall fortfarande jättebra här!

Igår och idag är alla barnen hemma och är förkylda, så det bli ganska softa dagar ,bara ta det lungt. Jag och Anna ska strax gå och handla, killarna sitter och gör läxor, eller den ena gör det, den andra leker med lego. Jätteguliga och roliga barn,kommer bra överens med dom =D

Ska gå och äta frukost nu, Ha det bra! Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback