Tjaaa :)

Redan torsdag igen. herregud veckorna går för fort! Snart är det jul :P

Jag och stoffe har så himla mysigt, går tittade vi på Titanic och åt grillad kyckling + potatissallad :D Vi gick runt i affärerna i Köpcentrumet där jag bor efter jag hade slutat också, Fältöversten heter det. Det finnas massa roliga affärer där =D

Imorse jobbade på advokatbrån, sen åkte jag hit till familjens lägenhet och strök lite kläder, ska strax gå och handla också. Får inte gå hem för christoffer håller på med nån överasskning, han skulle till stan snabbt och sen hem, jag har ingen aning om vad han pysslar med men men :)
Imorrn är det lön så då ska vi gå på stan han och jag, vi har inte hunnit me det än.
Och sen kommer ju mamma och syskonen imorrn =D det ska bli så roligt att träffa dom, det blir Gröna lund på lördag, sen såklart stan och (marie döda mig inte nu), det är nån stor musikfest i Kungsträdgården på lördag, igen, och denna gången med P3. Peter Jöback, Ola, Måns, September,Ison och Fille och masssssa andra artister ska uppträda =D Weeei, det måste ses! gratis och allt, haha ;)

jaja, nu ska jag sticka iväg till Sabis och handla mat. Förresten, det är strålande sol och blå himmel här, hoppas ni har det i Örebro med :) Puss!

Postat av: sophia

Saknar dig gumman.
Får man komma å hälsa på? ;) puss

2007-08-23 @ 11:47:58
Postat av: Rani

Skojsigt gumman! snart kommer jag med! Puss

2007-08-23 @ 13:15:54
URL: http://ranir.blogg.se
Postat av: Marie

vaaaaaa???? vill oxå se konserten ju!!! skiiit!! ..men men hoppas det regnar massa då :P

2007-08-23 @ 15:44:19
URL: http://www.marielux.blogspot.com
Postat av: bellooo

hahahaha Marie då!! kan försöka sno åt mig en puss från Ola till dig hhaha :P Sophia jaa klart du får, kom snaaaart :D

2007-08-24 @ 09:27:42
URL: http://belloo.blogg.se
Postat av: Marie

grrr du skulle bara våga komma i närheten av honom! he´s miiiiiiiine :P

2007-08-25 @ 23:10:24
URL: http://www.marielux.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback