Gott nytt År

1 Januari - 08. Det är sjukt, detta år har bara flugit iväg.

Jag har 2 nyårslöften, och kan jag hålla dom vet jag att det kommer bli ett bra år!
Det tråkigaste med idag är att jag inte kunde fira med pojken, han är i sthlm och har kul. Men på onsdag får jag träffa han iaf :)

Börjar jobba på torsdag, det ska bli ganska skönt faktiskt, att allt blir som vanligt igen. Mamma och syskonen har varit med mig i sthlm under helgen och vi kom till örebro nu ikväll, plus att jag har varit i Skåne under julen. Så mkt resande har det blivit, så det ska bli skönt att komma hem på onsdag och sen ta det lungt.

Nej nu ska jag svulla lite mer med dom andra, Puss
Postat av: johanna

GOTT NYTT ÅR !

2008-01-01 @ 00:42:01
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback