Abooo vad varmt!

Sjutk varmt ar det, kanns som 40 grader. Vi akte till stranden vid 10.30 imorse o kom hem runt 14, pallade inte mer..men harligt var det!! Sen satt jag pa varan balkong typ 2 timmar nu nar vi kom hem, men det gar knappt att vara ute. Men ganska solbrand har jag blivit =)

Roligaste kvallen hittils var igar, traffade nara killar fran Florens som bodde ratt nara varat rum, hur gulliga, snygga och trevliga som helst :D Dom bjod oss pa italensk pasta, det var riktigt gooottt!! Sen va vi med dom resten av kvallen, satt o snackade i flera timmar, askul. En blev lite kar i mig, ;)Francesco. Han va sa sooot hihi. Nu har jag lart mig lite italienska ocksa, alltid trevligt.

Ikvall ska vi nog vara en stund med dom igen, sista kvallen for dom har =( men vi har bytt msn o sadar, kan vara kul o halla kontakten lite :)

Nu ska jag ta en dusch och sen ska vi nog ga ner till affaren har pa hornet och kopa lunch, har inte atit nat an., blir nog frukt eller nat.

Ciaoo <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback