Back to work

Ja när man har varit ledig i ca 1 månad känns det lite sådär att börja jobba igen imorrn. Men men, inte direkt en ansträngande vecka, 3 barn på fritids så det blir nog rätt soft.
Sen ska jag vara ledig på onsdag eftersom jag ska till Stockholm då och vara med familjen som jag eventuellt ska jobba hos :) Ska bli grymt kul!


Igår va mamma, Victoria och William här på besök, vi åt pizza,wienerbröd,godis m.m och tittade på Happy feet :)
Riktigt mysdag/kväll!

Sen gjorde jag mig iordning lite snabbt och cyklade iväg till Fia, hade trevligt där en stund, sen trampade jag hem igen och såg som sagt Happy Feet igen, med Karwan och Amir. Dom skrattade mer åt filmen än min 8åriga lillebror. Hm.
Dom kommer jag faktiskt sakna sen, men som tur är, är karwan i Sthlm väldigt ofta (och känner 2 av vakterna på Spy Bar;)) så han lovade att ta me mig ut haha ;) Han aldrig träffat en så charmig och rolig person som honom, man kan skratta i timmar åt hans sjuka humor. :D Så var även fallet igår.

Nu ska jag springa iväg med filmen, sen ta ett lååångt varmt bad. Lovely!

Adios!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback