Blandade känslor

Ja nu känns allting upp och ner.
Ska på "anställningsintervju" på onsdag, ska möta en familj som jag ev ska börja jobba hos om dom gilalr mig och jag gillar dom. Dom verkar jättetrevliga så det blir nog bra :)
Dom bor på Östermalm och har det tydligen ganska gott ställt och jag ska ta hand om deras 3 barn isåfall.
Marie ska också flytta dit så vi kommer ha varandra i den stora staden :D

Så imorrn kommer lite folk som ska titta på lägenheten, vill ju ha kvar den när jag kommer tillbaka om ca 1 år.

Ska även fika med Fia efter det, sen fika med Tina :))
Kvällen är än sålänge oplanerad, men alltid händer det något. Khalat mumlade nåt om att han skulle titta förbi idag eller imorrn, hoppas det. Hann ju bara slänga några ord med honom igår på Frimis.

Gårdagen var förrrsten riktig lyckad, jag dejvoo och sebbe va här innan Rix, sen skulle dejvoo jobba på Satin på kvällen så Sebbe och jag åkte upp på stan ensamma och mötte Marie :)
Stod och lyssnde på alla artister, efter det blev det Frimis, där var det drag kan jag lova. Riktigt kul, roligare än på länge! Dansade tills fötterna värkte, men det var det värt!

Ska till Fia på 20års fest på lördag, ska även träffa Omar, får se hur jag ska fixa det men jag har tid för alla hehe..

 Känns som att det var igår vi låg och solade där på stranden <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback