Buenas Noches!

Haha jag maste bara skriva om ikvall, jag o Marie gick forbi nara killar som satt i ett rum, da ropade dom "tjena tjejer, allt bra" o vi blev jatteglada, svenskar liksom. Sa fragade dom vart vi va ifran. " Orebro sa ja jag" , Varpa den andra svarade " Orebro, jag ar ocksa fran Orebro, fran Marckbacken" Hahahaa :P riktigt kul, vi kande samma folk i mellringe =) Har saknat mina invandrare fran Varberga , :p men nu fick jag mig en dos av " jalla, shooo,ey, va ahnder" sa det racker ett tag. Dom var namligen 5  st, och dom hette, Micke, Zacke,Amir, Jocke och Omar hehe =) Haha riiikitgt skona typer, och dom ska stanna till sondag!:)

Nu ska vi satta oss pa balkongen o snacka lite, sen sova. Stranden imorrn :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback