Det går bra nu.

Jaha, nu har man städat mammas&co lägenhet, så den ser preciiis ut som när dom åkte. Inte för att jag har haft värsta festerna eller nåt sånt, men Rani och jag bakade ju bullar igår och då kan man tro att 25 personer har varit här och röjjt.

Vaknade av åskan idag, scary. Hatar åska, men lyckades somna om lagom för att vakna av att Rani ringde och sjöng " godmorgon , godmooooorgon" i mitt öra. Man gör inte så. Det är inte n o r m a l t.
Men efter det var det ingen idé att försöka somna om, och klockan var ju ändå 12 så jag släpade mig upp, åt och cyklade sen iväg till Rani. Vi drack päroncider (alkoholfri) och kollade på You, me and Dupree. Riktigt rolig film som jag har velat se länge :)


Eftermiddagen och kvällen tillbringade jag hemma i min egen kära lägenhet, packade inför imorrn och sådär, sen åkte jag hem till mamma igeen. Väldigt farande.


Nu ska jag fixa lite matsäck till tåget imorrn och ringa Omar :)


Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback