Fredag :)

Nu sitter jag i mammas lägenhet, ska vakta den ett tag. Så jag kommer hoppa runt mellan deras och min ;) Men här finns det mer mat haha ^^..
 
Det har blivit mycket utgång denna vecka, Onsdags, Frimis med Fia och Sebbe, riktigt kul :)
O`Learys igår med Sebbe och Simon, men där satt vi bara o softa ett tag. Grymt fint var det där inne!

Och idag blir det frimis med Sebbe,Simon, nåra tjejer till och eventuellt Sandra som är här o hälsar på :D:D va längesen jag träffa henne, blev överlycklig när hon hörde av sig igår :D Så vi ska ta en sväng på stan idag, sen hänger hon med ikväll antagligen. :D Vi ska vara här en stund innan vi drar ikväll.

Imorrn kommer min älskling :D Heeelt underbart ska det bli <3<3

Nu ska jag äta lite, sen duscha, sen på stan o möta Simon, sen möta Sandra, och sen en snabbis til Rani. Puh.

Omar (L) Bella




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback