Glad :))

Pratade nyss med min baby, Han sitter på tåget och jag ska möta han 10.30 på stationen :D ååååh det går inte att beskriva hur mycket jag har saknat honom. Kommer inte att släppa iväg han hem sen. <3

Jag hade lätt den roligaste dagen igår. Först ringde Sandra, som var här och hälsade på, och vi bestämde att ta en sväng på stan, och självklart äta på Burger King! Det va hur roligt som helst att se henne, vi har inte setts sen höstlovet, helt sjukt! Så det blev en lyckad dag på stan! Sen följde jag med till Fleur, där hon och Lukas bor när dom är här, fixade mitt hår lite , hälsade på vovven och åkte sen tilbaka upp på stan för att ta en snabbrunda med Rani på stan. Riktigt kul att träffa min gumma igen :)

Sen dök, Simon, Sebbe, Dennis,Sandra,Lukas och typ 8 personer till upp hemma hos mig, vi satt och lyssnade på musik och förfestade lite och sen åkte vi till Frimis. Jag och Sandra skakade rumpan som aldrig förr. Hon är min Soulmate när det gäller krogen, hon vill dansa preciis lika mycket som jag, och på Rnb-golvet, som aldrgi nån annan vill som jag brukar gå på krogen med :P
Träffade tyvärr Nasser, vilket förstörde lite grann, speciellt när han började putta mig på dansgolvet så jag nästan ramlade. Jag hade seriöst lust att göra nåt man inte borde, men om jag säger så här,  Jag skulle inte bli ledsen om han försvann från denna värld. Han har inget liv, han satt och stirrade på mig och blängde större delen av tiden.  Självklart började han bråka med några andra killar på dansgolvet också, men då gick jag och Sandra.

Vi gick till Burger King (igen) och sen skjutsade Sebbe hem oss. Han är så snäll som kör runt på oss :)

Nu ska jag duscha och göra mig iordning så jag ser normal ut när jag ska träffa Omar :)
Puss på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback