Hemma igen =(

Så var man tillbaka i Sverige igen då. När jag satt på flygplatsen tyckte jag det skulle bli såå skönt att komma hem igen, men usch det var det inte. Saknar Barcelona jättemycket. Saknar den stekande solen, alla människor, stranden, att bada i medelhavet, maten, allt.

Satt på flygplatsen i Girona från söndag kväll kl 19 till måndag morgo kl 10. Lovely.
Men fick lite nya vänner, en jättesnygg och trevlig kille och hans kompis från Mexico. Till och med Marie tyckte att A var jättesnygg. haha. Blev nästan lite catfight ett tag där ;) Nej då, Jag har ju min Omar <3<3. men vi byte iaf msn, kan ju vara roligt att höras ändå.

Träffade en svensk kille där också, Johan. Trevlig han också=)

Åkte från stekande värme och kom hit till grå himmel. Usch vad deprimerande.
Åååh jag saknar alla människor.
Gonzales som jobbade där, som vi blev vänner med, va tråkigt att säga hej då till honom,och alla svenskar. Micke, haha den roligaste människan jag nånsin har träffat.
Sista kvällen var vi ute på krogen med han, Zacke, Jesse, Samir och Omar. Dom tjatade att vi skulle följa me och dom lovade att ta hand om oss, så vi tänkte, Varför inte. Så vi tog en taxi allihopa till nattklubben Shoko, för vi var uppsatta på Vip-listan där, men det visade dig att vi var för många, så vi hoppade in i en till taxi och åkte till ett ställe som hette Guru, ett soft ställe med bara Rnb musik och det va kul där också =)Vid 3 gick vi tillbaka till hotellet, dom andra var lata och åkte taxi, (igen), men jag, Marie och Zacke tog en promenad istället. 26 grader ute så det var hur skönt som helst att gå. Men dom bjöd med oss på kryssning nu på fredag, så vi får väl se om vi ska med. :) Vore grymt kul iaf!

Hade verklige velat stanna kvar där men men. Åker säkert tillbaka nån gång. :)

Omar vill ha med mig till Ibiza den 25 juli, vore himla mysigt, får se om det blir så.

Åt mat hemma hos mamma igår när vi kom från flygplatsen, och syskonen fick presenter och sådär :)
Gårdagskvällen tillbringade jag med Fia oh Sebbe, vi åkte o handlade godis, kollade på film och käkade mat. Har verkligen saknat dem!!

Nu ska jag fixa lite mat, sen hem till Sebbe igen, Vi ska måla taket i hans nya rum. Blir säkert roligt. :P

Ciao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback