Nerverna spökar.

Ja nu börjar jag bli lite nervös inför imorrn. Mest för att jag inte ska hitta dit faktiskt ^^:P Men är ju inte så svårt, Östermalm vet jag ju på ett ungefär var det ligger. Har ju varit i Stockholm en del iallafall ...
Hoppas, hoppas familjen tycker om mig!

Sen som sagt möter jag upp mamma, Victoria och William på stan, går och äter och shoppar några timmar, ska bli nice, har inte varit i Stockholm på superlänge.

Pratade med Rani nyss. Hon återupplivade den gamla historien ( som är sann), om när hon hoppade in i fel bil. Hur lyckas man? Men ändå, på nått sätt blir man inte förvånad att det hände henne. Jag menar, skulle det nu mot all förmodan hända någon, så är det ganska givet att det skulle hända henne! Men va inte orolig hjärtat, jag älskar dig ändå ;) ^^ Saknar dig, ska bli kul att ses på torsdag :)

Nej nu ska jag nog lägga fram kläder tills imorrn, måste ju se respektabel ut. Får nog bli ett par jeans och nån snygg tröja. Orginellt?nja. Funkar?japp.

Sov gott, And wish me luck!
Pusss.

Omar, älskar dig <3
Postat av: Rani

naawww snuttan! älskar dig med! men vadå såklart mig?? :P haha. ses på tors! Puss Puss

2007-07-31 @ 23:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback