Sooool!

Helt otroligt, idag var det riktigt varmt ute! Rani kom över runt 3 och vi bestämde oss för att baka bullar :) När vi gick och köpte jäst m,m upptäckte vi att det var gassande sol ute. Hurra!
Så efter vi hade bakat klart, tog vi med oss nybakta bullar, en stor kall CocaCola och la oss på en filt ute vid polen. Det va riktigt nice! :)

Imorrn ska jag nog åka hem till mig lägenhet en stund, har bara varit där typ 3 timmar sen i fredags. Men mycket softare att vara här, vet inte varför, skönt med omväxling iallafall några dagar. Ska titta över en sväng till Rani också, och snacka lite skit :) Sen blir det Skåne på onsdag, weeeei :)) Tar ett ganska sent tåg, kl 14, är framme i Kristianstad runt kl 18, där hoppas jag hela familjen plus mormor står och tar emot mig med öppna armar!

Nu ska jag göra mig lite mat, ta ett glas cola och slå på en bra film ^^

Ha det bra i värmen, Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback