Te Quiero <3

Suck. Jag visste att jag skulle bli sjuk snart, har ju inte varit det på flera månader ;)Huvudet är tungt, halsen ömmar, näsan gör ont. BLÄ!

Igår målade jag och Sebbe heeela taket i hans nya rum, plus hallen. Sebbe var mäkta imponerad att jag klarade av det. men det är klart, han hade lovat att bjuda på mat om jag hjälpte han och då är det klart man ställer upp ;) Vi hade riktigt kul medans vi målade, det var mer färg på mig än på taket om man säger så.
När vi var klara åkte vi och köpte mat, godis och massa gott, sen åkte vi till mig och kollade på film :)

Kom precis från stan, vi käkade frukost han och jag sen gick vi till banken o tittade lite i affärer. Vi ska ut ikväll, blir nog kul. Gosh, vi spenderar verkligen mycket tid tillsamans Sebbe och jag haha. Men är man så bra vänner så är man :)

Imorrn kommer förhoppningsvis Omar :D om han inte får ledig från jobbet så kommer han på fredag iaf :) Längtar så jag kan dö seriöst, va riktigt längesen vi sågs :( Han ska få sin present då också hihi. Så det blir nog en riktigt myshelg. Sen ska jag försöka klämma in en resa till Skåne också, antingen i helgen eller början av veckan..får se.

Blev ett långt inlägg idag med har mycket att berätta :)

Saknar dig, mi amore <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback